Do svého týmu hledám kolegu/kolegyni na pozici finanční konzultant/ka – realitní specialista/tka. Pro získání tohoto místa nemusíte mít zásadní zkušenosti v oboru, důležité jsou profesionální komunikační dovednosti, schopnost kvalitní prezentace našich řešení a společnost, a hlavně pracovní elán. Zbytek vás naučíme.
Pravidelná komunikace se stávajícími klienty za účelem aktualizace a rozšíření jejich portfolia o naše další služby.
Komunikace s obchodními partnery a úřady (banky, pojišťovny, stavební úřady…).
Akvizice nových klientů.
Zajišťování realitních obchodů (náběr, inzerce, prohlídky, realizace…).
Komunikace se zájemci o koupi nemovitosti.
Profesionální komunikační dovednosti.
Spolehlivost, důvěryhodnost, loajalitu, tah na branku, smysl fair play, vytrvalost.
Chuť učit se neustále novým věcem a pracovat na sobě.
Schopnost táhnout za jeden provaz.
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Řidičský průkaz skupiny B.
Prověřený systém práce s možností rozvoje vlastního podnikání.
Unikátní IT systémy podpory prodeje.
Certifikace a vzdělání v rámci zaškolení (hrazené firmou).
Příspěvek na automobil, asistenta/tku, kancelář.
Firemní dovolené, teambuildingy, firemní kouč, společenské akce.
Transparentní, dosažitelný a spravedlivý kariérní a odměňovací řád.
Klientský kmen po zapracování.
Zaměstnání/podnikání ve firmě, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem v ČR s rodinným přístupem ke svým kolegům. Práci, v rámci které si budete moci rozvíjet své dovednosti a zkušenosti. Zodpovědnou a smysluplnou práci s viditelnými výsledky. Ohodnocení odpovídající zkušenostem, schopnostem a obchodním výsledkům. Funkční a zkušený tým kolegů s mnohaletou úspěšnou praxí ve velmi příjemném prostředí. Nesvazování nesmyslnými pravidly korporátu. Svobodu dle míry zodpovědnosti a spolehlivosti.
Pošlete mi váš životopis na adresu m.dedek@bcas.cz